مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 آذر 1402 ساعت 11:202023-12-14اقتصادي

طرح جامع مدیریت پسماند گیلان به روزرسانی می شود


مدیر پسماند گیلان، با توجه به تغییر الگوی مصرف در جامعه، گفت: به زودی شاهد به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند استان خواهیم بود.

- ایسنا/گیلان مدیر پسماند گیلان، با توجه به تغییر الگوی مصرف در جامعه، گفت: به زودی شاهد به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند استان خواهیم بود.

شهرام توانا در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به تصویب طرح جامع مدیریت پسماند استان گیلان در سال 1398، اظهار کرد: براساس این طرح، روزانه به طور میانگین 2000 تا 2200 تن زباله در گیلان تولید می شود که 25 درصد آن سهم روستاهاست؛ البته با تاکید استاندار گیلان، به زودی شاهد به روزرسانی این طرح خواهیم بود.

وی با توجه به تغییر الگوی مصرف در جامعه، افزود: با توجه به اهمیت موضوع پسماند، به روزرسانی طرح جامع مدیریت پسماند استان الزامی بوده و امیدواریم روندهای جدید را مشاهده کنیم.

مدیر پسماند گیلان حجم روزانه تولید زباله در روستاهای گیلان را حدود 650 تن دانست و افزود: در حال حاضر 56 شهر و 1846 روستای دارای دهیاری داریم که از این تعداد، 53 شهر و 1100 روستا تفکیک زباله از مبدا را به صورت استاندارد انجام می دهند.

توانا سرانه تولید زباله هر خانوار شهری را 850 گرم و هر خانوار روستایی را 650 گرم در روز دانست و تصریح کرد: گیلان را به هفت پهنه پسماندی تقسیم کردیم؛ همچنین دو کارخانه بازیافت زباله


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح جامع مدیریت پسماند گیلان به روزرسانی می شود

طرح جامع مدیریت پسماند گیلان به روزرسانی می شود